Nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek (VOP) je Reklamační řád, toto je pouze stručný návod jak reklamovat zboží.
Před reklamací
Vaše právo reklamovat zboží v zákonné záruční lhůtě není dotčeno, přihlížejte však ke skutečnosti, že záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci a nelze ji tak zaměňovat se životností výrobku. Reklamujte závadu neprodleně po zjištění a zboží dále nepoužívejte.
Odeslání reklamace
- Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno REKLAMACE.
- Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl obsahovat reklamované zboží včetně kompletního příslušenství.
- Doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje Kupujícího (zejména zpáteční adresu a telefonní číslo).
- Doporučujeme zvolit si požadovaný způsob vyřízení reklamace (viz níže).
- Reklamované zboží a/nebo jeho součásti nesmí být znečištěné nebo nesplňovat základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení. Toto se týká zejména obuvi!
Průběh reklamace
O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými e-maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.
Zápis o reklamaci, formulář a reklamační protokol
Ve všech případech řešení reklamace bude vystaveno "Potvrzení o přijetí reklamace", jako podklad bude použit "ZÁPIS O REKLAMACI" resp. "Uplatnění práva z vadného plnění". Můžete si ho stáhnout, vytisknout a případně předem vyplnit v části, kterou vyplňuje kupující. FORMULÁŘ KE STAŽENÍ
Způsob vyřízení reklamace je uveden v dokumentu "REKLAMAČNÍ PROTOKOL", se kterým je v zákonné lhůtě spotřebitel seznámen (obdrží jeho kopii).
Potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění a informace pro spotřebitele si můžete stáhnout v PDF a vytisknout po kliknutí na odkaz POTVRZENÍ O POVINNOSTECH PRODÁVAJÍCÍHO Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.
Doručovací adresa:
PÍCHA Safety, s.r.o. - reklamace
Černokostelecká 1168/90
100 00 Praha 10 - Strašnice
reklamace@oopp.cz
tel: (+420) 266 313 167, (+420) 602 127 833, (+420) 777 127 833
tel: (+420) 266 315 288